We aRe Family

We aRe Family

Wednesday, July 21, 2010

16/07/2010 @ i-city

Sekian lama....xde la lm sgt pun...tp disebabkan umah kami bukan jauh mn pun dr i-city tuh, so terasa la nape payah sgt nak smpai padahal x jauh mn pun kan...akhirnye Dania dengan penuh rasa sonok melompat2 dlm keta bila ayahnye meghalakan keta ke i-city tu.... Hah? mcm mn dia tau keta tu menghala ke i-city?? Ye la....lampu2 kat i-city tu dr jauh lagi dah boleh nmpak....bergemerlapan! Warna-warni.....mn la bdk2 x excited nak pegi...... See...bdk2 pun teruja nak g tgk lampu tu, ape lg i ni yg tua....hehe, ayat tu sj nak bg hubby perasan...sbb dah lm i mintak suh bwk g sana tp dia asyik bz dr pg smpai mlm...

So...tgk la gamba2 kitorang ni...tp x clear sgt sbb almaklum lah, pakai camera hp....my hubby kata "xpe, len kali kita g lg yek"...hehe suka,suka,suka!



















No comments:

Post a Comment

Mari mengomel di sini!