We aRe Family

We aRe Family

Wednesday, July 18, 2012

Aku Yang BerSalah...

 
Maafkan saya.... Saya rasa sangat bersalah.....
Bersalah kepada teman-teman yang dah banyak memberi pertolongan....
Di saat dalam kegelapan.....
Di saat dalam kepayahan.....

Saya tahu....
Sedikit sebanyak pasti ada perbuatan saya yang telah membuat teman-teman merasa tidak senang......
Mungkin secara sedar atau tidak.......
Kerana memang sesungguhnya saya manusia......
Banyak kekurangan & kelemahan......
Tapi saya juga tak salahkan kekurangan itu......
Sebab saya tahu.....
Setiap perkara baik & buruk itu datang dari Nya.....
Tentu ada hikmah di sebalik setiap sesuatu itu......

Sekali lagi,
Maafkan saya wahai teman-teman disekeliling,
Yang sentiasa ada ketika saya memerlukan,
Jika saya mampu mengubah segalanya,
Pasti saya akan cuba betulkan semuanya,
Namun apa daya saya......

Hanya yang saya mampu ketika ini....
Berdoa......
Moga Allah limpahkan rahmat dan rezeki halal....
Yang berlipat ganda banyaknya buat diri saya & teman-teman semua......
Jasa-jasa kalian amat saya hargai.......
Tak dapat saya bayar buat masa ini.......

No comments:

Post a Comment

Mari mengomel di sini!