We aRe Family

We aRe Family

Tuesday, July 17, 2012

Tarikh Melihat Anak Bulan Ramadan.....

Salam Sejahtera semua...!

Dah hampir sgt kita dgn Ramadhan rupa-rupanya ye.... rasa mcm baru je melewati Ramadhan 2011, dah tiba utk tahun 2012 pulak.... Tarikh utk lihat anak bulan tahun ni ialah...... 19 Julai 2012.

Semoga Ramadhan kali ini lebih 'BERISI'..... Of coz la dgn amalan2 baik....amalan2 sunat....di samping ibadah wajib yg mmg perlu dijalani iaitu PUASA.....


Diharap juga Allah akan kurniakan limpahan rezeki halal yang banyak kepada aku sekeluarga, tak lupa juga untuk sahabat2, teman2, kenalan2 yang aku kenali.....

Sama-samalah kita bersungguh-sungguh untuk menambah amalan baik di bulan Ramadhan yg mulia nanti ye....Amiin....

Dikesempatan ini, saya mohon ribuan ampun kepada ahli keluarga, rekan sekerja, sahabat2, dan semua yang mengenali diri saya sekiranya terdapat kesilapan yang telah saya lakukan sama ada dalam sedar ataupun tidak.... Semoga Allah sentiasa memberikan rahmat kepada kita semua....

Oops, by the way, teringat pada ENTRY semalam.....seperti yg dujangka, Dato' Fazley jadi juara Masterchef Selebriti Malaysia yg pertama.... Tahniah!

No comments:

Post a Comment

Mari mengomel di sini!